پارمینپارمین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

عشق کوچولوی ما پارمین

یک سال با تو

1392/5/14 1:42
نویسنده : نگین
656 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دوست داشتم دقیقا همون روز تولدت وبلاگتو آپ کنم ولی چه کنم که همیشه گرفتارم  اوه دختر خوشگلم یکسالگیت مبـــــــــــــــــــــــارکقلبتشویق  پارسال 8 مرداد ساعت 10:45 صبح به دنیا اومدی  یادش به خیر چه زود گذشت افسوسیه کوچولوی مو مشکی وناز که با اولین نگاه عاشقش شدامالان دیگه واسه خودت خانوم شدی...

یک سال خوب وبد رو کنار هم گذروندیم هر چی بیشتر فکر میکنم کمتر باورم میشه که مــــــــــــــــادر شدم مادر یه فرشته خوشگل وناز مثل تو....تو که با وجودت به زندگیمون روح بخشیدی تو که عاشقانه دوستت داریم این فقط حرف من نیست میدونم که بابا جون هم همین احساس رو داره البته من از طرف اونم مینویسمنیشخند

امسال متاسفانه تولدت مصادف شد با شب شهادت حضرت علی وما فعلا به یه تولد سه نفره اکتفا کردیم تا بعد از ماه رمضون اگه خدا بخواد یه جشن مفصل برات بگیریم 


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زينب
22 مرداد 92 12:18
واي چقدر نازه اين پارمين خانم الهي قربونش برم من ايشاا... به خوشي و شادي هميشه كنار هم باشيد
رها
2 شهریور 92 20:09
جوونم عزیزم زبونشوووووووو