پارمینپارمین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

عشق کوچولوی ما پارمین

تکنولوژی وتنبلی

1393/2/28 1:17
نویسنده : نگین
486 بازدید
اشتراک گذاری

پارمین ناز من سلام

مامان جونی واقعا شرمنده به خاطر این همه تاخیر راستش یه دلیل داره که اصلا توجیه خوبی برای کار مامان نیست....خجالت

راستش با ورود این گوشیهای هوشمند به زندگیمون و راحتی کار باهاش دیگه کمتر سراغ لبتاپ میرم وبه همین دلیل دیر به دیر وبتو آپ میکنم...

حالا از دخملم بگم دختر خوشگل من الان 21 ماه و20 روزشه خیلی شیرین زبون وماهههه خیلی قشنگ حرف میزنه ومن وبابایی از شیرین زبونیش لذذت میبریم محبت این روزا دختر من نسبت به گذشته شبها زودتر میخوابه وضبحها هم زودتر پامیشه بهتر غذذا میخوره... راستی تازگی به یکی از دوستام کلی کتاب سفارش دادم از نمایشگاه کتاب برای دخملم بخره پارمین هم خیلی از کتابها استقبال کرد آرام از این چند ماه کلی عکس دارم بزارم ولی گفتم تو این پست فقط حرف بزنم تو پست بعدی کلی عکس میزارم عکس از سفر به اصفهان وشیراز عکس از نوروز 93 عکسهای خوووشگل دیگه 

حالا میخوام یه خاطره بامزه هم از پارمین تعریف کنم چندوقت پیش فیلم قدیمی شهر موشهارو ضبط کردیم تا پارمین ببینه تو قسمت اخر فیلم دم گربه قصه اتیش میگیره پارمین هم از سوختن دم پیشی ناراحت میشه وبغض میکنه ومیزنه زیر گریهگریهولی باز میگفت دوباره فیلمو بذارید ووقتی به این قسمت میرسید دوباره همون اشو همون کاسه خلاصه اینکه ما اون فیلمو پاک کردیم تا پارمین بیشتر ازاین غصه نخورهغمگین

این هم از پست امروز پست بعدی فقط عکسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)