پارمینپارمین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

عشق کوچولوی ما پارمین

اولین قدم

1392/3/28 17:14
نویسنده : نگین
575 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب یعنی 27 خرداد ساعت 12 شب طبق معمول بعد از شام بابا جون رو مبل نشسته بود منم پایین پیش اسباب بازیهای پارمین نشسته بودم وورووجک هم داشت با کمک مبلها از این ور به اون ور میرفتنیشخند که یهو دستاشو ول کرد وچند قدمی به سمت مامی اومد وااای بادیدن این صحنه از خوشحالی نمیدونستیم چه کار کنیم پارمین هم با دیدن ذوق ما دوبرابر ذوق زده شدنیشخند ولی حیف دوربینم شارژ نداشت ازش فیلم بگیرمناراحت این هم از اولین قدمهای فرشته کوچولوی ما درست وقتی ده ماه و 19 روزش بود هوراااااااااهورا.... مامانم امیدوارم تو زندگیت همیشه قدمهات رواستوار و محکم در راه موفقیت ورداری واز هیچ چی نترسیقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان دنیز
28 خرداد 92 17:37
افرین دخترم که تاتی تاتی یاد گرفتی
مامی آنیتا(نازگل)
28 خرداد 92 17:48
افرین خانوم کوشولوی خوشجل زرنگگگگگگگگگ
کاکلی
29 خرداد 92 18:15
آفرین دخترم قربون قدم برداشتنت
زهره مامان آرسام
6 تیر 92 19:44
مباااااارکه الهی قدمات همیشه تو مسیر درست بر داری عسییییسم
اعظم
17 تیر 92 7:01
ای قربون ذوق کردنت بشم فقط ما تونم تصور کنم واقعا باید قیافت دیدنی بشه عزیزم. نمی دونم تصور من با قیافه تو چقدر فاصله داره!!!!!!
اعظم
17 تیر 92 7:04
ای قربون ذوق کردنت بشم من. کاش بودم قیافتو می دیدم
بهار مامانه برسام
29 تیر 92 4:19
ای جونم هزارماشالله دخمل شما هم مثل برسام من دوست داره همه کار رو زود انجام بده خدا حفظش کنه انشاالله به زودی کاملا راه میفته و شما حسابی لذت میبرید وقتی جلوی چشمتون اینور و اونور میره ماشالله به این دخمل زبر و زرنگ و باهوش یه عالمه بوس واسه این دخمل ملوس............... . . . . . نفسم بند اومد دوباره