پارمینپارمین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

عشق کوچولوی ما پارمین

نوروز 92

1392/1/21 12:57
نویسنده : نگین
476 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق بهارم  هوا عالیه طبیعت قشنگتر ولی امسال بهار برام قشنگتر بود چون تو بودی. تویی که خودت به تنهایی بهاری ......

سال 92 هم اومد سال تحویل امسال بعد از ظهر چهارشنبه ساعت 2.30 بود دقیقا یه روز بعد از چهارشنبه سوری راستی از چهارشنبه سوری بگم که امسال خونه معصومه خانوم دختر عموی بابا رضا بودیم . چون حیاطشون خیلی بزرگ بود همه فامیل اونجا جمع شده بودیم خیلی هم خوش گذشت ولی من همش نگران شما بودم مبادا تو این سروصدا گوشت اسیب ببینه  ولی خدا رو شکر همه به خاطر شما رعایت میکردن به هر حال اون شب هم گذشت ولی چون تا دیر وقت بیرون بودیم حموم رو گذاشتیم برای فردا چون شماهم خواب بودی ولی چشمت روز بد نبینه فردا از صبح اب خونمون سرد بود من با همون اب سرد رفتم دوش گرفتماسترسکه یخ زدم ولی تو بابا رضا موندین بعد از سال تحویل تو ویلای پدر جون دوش گرفتید....

اره جونم برات بگه سال تحویل رو ویلای پدر جون بودیم ولی امسال جای عمه اعظم خالی بود ناراحت که امیدواریم هر جا هست موفق وشاد باشه ...

این هم یه عکس از سفره هفت سین خونه ما با پارمین وبابا جون 

البته مرتبتر بود که به لطف شما به هم ریخته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپید(مامان یونا)
27 فروردین 92 13:56
پارمین جیگررررررررررررر....ماشالله بزرگ شدی خالههههه.بوسسسسسس


سپاس خاله سپید خوشگل
رها
27 فروردین 92 20:48
اولین عیدت مبارررررررک عزیزدلم