پارمینپارمین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

عشق کوچولوی ما پارمین

مادرانه

1391/12/29 14:12
نویسنده : نگین
435 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه چیزی به سال جدید نمونده فرشته کوچولوی مامان امسال اولین عید نوروز تو ....الهی 120 سال عید نوروز رو جشن بگیری خیلی خوشحالم که امسال تو هم به جمع ما اضافه شدی راستش تو قشنگترین عیدی امسالمی ...... 

دخملکم خیلی دوست دارم به قول خاله رها مادر که باشی میشی نیما میشی سهراب خلاصه کلی شاعر میشی واسه خودت 7-8 ماهی میشه من با دونه دونه نفسات نفس میکشم با دردات درد میشکشم با گریه هات میگریم با خنده هات میخندم خوشگل مامان حتی به هر کی که میگه تورو دوست داره حسادت میکنم نمیخوام هیشکی بیشتر از من تورو دوست داشته باشه......

دوست دارم بهترینا مال تو باشه دوست دارم دنیا مال تو باشه دوست دارم فقط من باشم وتوووووووووو..

امسال رو سفره هفت سین فقط برای تو دعا میکنم .. دعا میکنم همیشه لبت بخنده دعا میکنم همیشه تنت سالم و دلت خوش باشه عشق کوچولوی من با بودنت زندگیمونو شاد کردی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دنیز
17 فروردین 92 10:43
سال نو مبارک پارمین جونم